CRM-Müşteri İlişkileri Yönetimi

CRM – Satış fırsatlarını değerlendirin! Müşterilerinizi tanıyın! İletişiminizi güçlendirin!

Karlı ve sadık müşterilerinizi artırın!

Müşteri odaklılık. Müşterisinin gerçek gereksinimlerini anlayıp, ona en yüksek yararı, en uygun koşullarda sunan

“Müşteri merkezli” organizasyon. Taleplerin, beklentilerin, eğilimlerin sürekli değiştiği, dinamik ve yoğun rekabet ortamında,

müşterinin nabzını tutabilmek. Müşterinin kral olduğu piyasa koşullarında, müşteri geçmişi sorgulamaları, davranış analizi.

Kampanyaların, müşteri memnuniyeti ve sadakatinin ölçümlenmesi. Potansiyel müşterilerin keşfi, fırsatların teşhisi. Müşterileri “marka elçisi”ne dönüştürmek.Çok fazla çeşitliliğe sahip ve rekabet yoğun pazarda, müşteri kazanmak, değişken ihtiyaçlarına yanıt oluşturarak elde tutmak.

Müşterisine, onun tercih ettiği yol ve yöntemlerle ulaşarak, müşteri memnuniyetini arttırmak. Müşterisini işinin odağına yerleştirip, onun istek ve beklentilerini fırsata dönüştürmek. Müşterilerini daha iyi tanıyıp karlı müşterileri ayırt etmek.

Alternatif satış kanalları ve servisleri geliştirmek. ERP, Satış Sonrası Hizmetler, Teknik Servis uygulamalarını kullanarak;

sipariş, ödeme, teslimat süreçleri tek ekranda izlemek, tüm hizmetleri tek elden yönetmek, 360 derece müşterinin görünürlüğü sağlamak. İnternet tabanlı, uzaktan erişim ve 7/24 çalışabilme esnekliği. Çok boyutlu analiz. İşletmede mevcut çağrı merkezi ve bayi ağlarıyla da entegrasyon. Müşteri ilişkileri yönetiminde, ihtiyaca göre, ‘tam size göre’ yapılandırılmış bir yönetim modeli ve şirket kültürünün önemli bir öğesi olarak dünya standartlarında çok boyutlu 1000’den fazla analiz ve rapor. Java CRM ile müşterilerinize ve satış sürecinize yönelik 1000’den fazla analiz yapabilirsiniz.