Mağazacılık ve Perakende Yönetimi

Yerel ve merkezi düzeyde anlık takip ve analizlerle zincirin tüm halkalarını güçlendirin. Kitlesel bir pazarda rekabet etmenin; kendine özgü zorlukları ve kritik başarı faktörleri vardır.

Ürün odaklı anlayışı çoktan terk edip müşteri odaklı anlayışı benimseyen perakende sektöründe, özellikle değişken pazar dinamikleri karşısında, esnek ve doğru kararlar verebilmek için kurumsal teknolojiler büyük rol oynuyor.

Mağazacılık Yazılımı ile Geri Dönüşleri, Mağaza ve Çalışanların Performanslarını raporlayın

Ürün, mağaza, indirim, iade gibi pek çok bileşeni bir bütün halinde ekrana taşıyarak süreçlere işlerlik kazandıran Java Mağazacılık ve Perakende çözümü, operasyonel aşamaların ötesinde analize yönelik ihtiyaçlara da yanıt oluşturuyor. Analitik raporlamalar ışığında, farklı şehirlerdeki tüketim alışkanlıkları, pazarlama aktivitelerinin geri dönüşleri, mağazaların ve çalışanlarının performansları ve daha pek çok unsur raporlanabiliyor.

Hizmet Adı :
Mağazacılık ve Perakende Yönetimi

Firma:
Java A.Ş.

Proje Yılı:
2015